Subject: Ed: Joogivee tava- ja süvakontroll
From: "Marje Muusikus" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 13:03:24 +0300

Tere!

Palun registreeri, resolutsioon Annale.

Marje

Saatja: Diana Enkeli <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. september 2024 13:00
Adressaat: Marje Muusikus <[email-masked]>
Koopia: Inna Mihhailova <[email-masked]>; Vlada Puškarjova 
<[email-masked]>; Olga Hohlova <[email-masked]>
Teema: FW: Joogivee tava- ja süvakontroll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Enefit Power AS-il (endine EE Narva Elektrijaamad AS) on olemas joogivee 
tavakontrolli kava, mis oli Terviseameti poolt kooskõlastatud 27.11.2015.a 
ja kehtib kuni 2025.a.  Soovime täpsustada, kas joogivee kontrolli kava osas 
on midagi muutunud?

2022.a Terviseameti spetsialist vastas meie päringule järgmiselt:

Lugupidamisega

Diana Enkeli
Keskkonnaanalüüsi spetsialist

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> 
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/> 
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5595 3181 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: Jelena Dmitrijeva < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, October 21, 2022 2:27 PM
To: Diana Enkeli < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Joogivee tava- ja süvakontroll

Tere,

Teatan, et kui ei ole joogivee kontrolli kava kehtivuse aeg lõppenud, siis 
see kehtib edasi. Teie ei pea praegu kava uuesti kooskõlastama.

Lugupidamisega

Jelena Dmitrijeva

inspektor

Ida regionaalosakond

+372 5818 1675

jelena.dmitrijeva @terviseamet.ee

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.
Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Diana Enkeli < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 21. oktoober 2022 14:07
Adressaat: Jelena Dmitrijeva < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: Joogivee tava- ja süvakontroll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Jelena

Enefit Power AS-il (endine EE Narva Elektrijaamad AS) on olemas joogivee 
tavakontrolli kava, mis oli Terviseameti poolt kooskõlastatud 27.11.2015.a 
ja kehtib kuni 2025.a.

Sotsiaalministri 24.09.2019 määruse nr 61 § 11 lg 1 kohaselt kava peab olema 
ajakohastatud iga viie aasta tagant.

Kas peame tavakontrolli kava uuendama sellel aastal või peame seda tegema 
2025.a-l?

Lugupidamisega

Diana Enkeli
Keskkonnaanalüüsi spetsialist

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> 
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/> 
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5595 3181 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: Olga Hohlova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, October 21, 2022 12:58 PM
To: Diana Enkeli < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Joogivee tava- ja süvakontroll

Olga Hohlova
Veelabori juht

Enefit Power AS  <https://www.linkedin.com/company/enefit> 
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/> 
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5309 1947 | +372 466 7059 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Auvere küla, 40107 Ida-Virumaa Narva-Jõesuu |  <http://energia.ee> 
energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: "Olga Hohlova" < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, October 21, 2022 12:56 PM
To: Olga Hohlova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Attached Image